Bakan Özhaseki: 'Söz verdiğimiz gibi 1 yıl içinde 311 bin konut yapılacak'
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, deprem bölgesindeki inşaat çalışmalarının devam ettiğini belirterek, 'Söz verdiğimiz gibi 1 yıl içinde 311 bin konut yapılacak. Şimdi yeni bir döneme doğru geçiyoruz. Eski hatalara düşmeyeceğiz. Fay kırıkların üzerinde yapı yapılmasına, dere yataklarına ev yapılmasına asla izin vermeyeceğiz' dedi. Bakan Özhaseki, vatandaşların yarasını sarabilmek amacıyla 850 bin bağımsız birim yapmak zorunda olduklarını belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?