RTÜK Başkanı Şahin: "Radyo ve televizyon yayınlarında dilin yanlış, kaba ve argo kullanımına asla müsaade etmedik, etmeyeceğiz"
Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) Başkanı Ebubekir Şahin, "Radyo ve televizyon yayınlarında dilin yanlış, kaba ve argo kullanımına asla müsaade etmedik, etmeyeceğiz. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?