Kayınpederini önce ezip daha sonra tüfekle ateş ederek öldürmüştü! Olayın görüntüleri ortaya çıktı
Son Dakika Logo
24.06.2022 06:41
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kayınpederini önce ezip daha sonra tüfekle ateş ederek öldürmüştü! Olayın görüntüleri ortaya çıktı

İstanbul'un Şişli ilçesinde eşiyle tartışan damat, kayınpederini önce arabayla ezdi, daha sonra ise pompalı tüfekle araçtan inerek kayınpederine ateş etti. Olay anı ise kameralara saniye saniye yansıdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (1)

  • Mehmet Mehmet Mehmet Mehmet:
    Şimdi her kes özgur oldu! 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement