Adana'da bir garip olay! Alacaklısına ateş açtı, yoldan geçen iki kişiyi vurdu
Son Dakika Logo
06.03.2023 03:44
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Adana'da bir garip olay! Alacaklısına ateş açtı, yoldan geçen iki kişiyi vurdu

Adana'da bir şahıs, borcunu ödemeyen Servet Altındemir'e otomatik tabancayla ateş açtı. Şahıs, daha sonra sokaktan geçen Ahmet Kızıltekin'i ensesinden, Azize Şeyh Muhammed'i ise bacağından yaraladı. Operasyonla yakalanan Kabak, tutuklandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (1)

  • Mert kursun Mert kursun :
    Haberin basligina bak husumetlisini vursa sikinti yok yani bu duruma geldik 7 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement