Bakan Özhaseki: 850 bin bağımsız birim inşa ediyoruz
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, Kayseri'de yaptığı açıklamada, hükümet olarak 680 bine yakın konut inşaatı ve 170 bin civarında tek katlı depo, iş yeri, ahır, köy evi gibi yerleri yapıyoruz. Toplamda 850 bin bağımsız birimi inşa ediyoruz dedi. Ayrıca deprem konusunda da açıklamalarda bulunan Özhaseki, Türkiye'nin deprem ülkesi olduğunu belirterek, yeni yönetmelikler ve kanunlar yapılması gerektiğini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?