Otobüste kadının fotoğraflarını çeken adamın ilk ifadesi ortaya çıktı: Telefonum bozuk, bazen kendi kendine fotoğraf çekiyor
Kadıköy - Ataşehir hattındaki bir İETT otobüsünde yan koltukta oturan kadının fotoğraflarını çeken Muhsin isimli kişinin ilk ifadesi çıktı. Adam, "Telefonum bozuk olduğu için tamirciye götürüyordum. Telefonum ara ara kendi kendine fotoğraf çeker, mesajlar atar." dedi. Mahkemeye sevk edilen şüpheli, adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (3)