Otobüste kadının fotoğraflarını çeken adamın ilk ifadesi ortaya çıktı: Telefonum bozuk, bazen kendi kendine fotoğraf çekiyor
Son Dakika Logo
06.06.2022 06:07
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Otobüste kadının fotoğraflarını çeken adamın ilk ifadesi ortaya çıktı: Telefonum bozuk, bazen kendi kendine fotoğraf çekiyor

Kadıköy - Ataşehir hattındaki bir İETT otobüsünde yan koltukta oturan kadının fotoğraflarını çeken Muhsin isimli kişinin ilk ifadesi çıktı. Adam, "Telefonum bozuk olduğu için tamirciye götürüyordum. Telefonum ara ara kendi kendine fotoğraf çeker, mesajlar atar." dedi. Mahkemeye sevk edilen şüpheli, adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (3)

  • murat atis murat atis:
    Çok akıllı telefon. 2 0 Yanıtla
  • Alper Evrim Ertunc Alper Evrim Ertunc:
    telefon kendi kendine tam poz çekmiş 2 0 Yanıtla
  • mert çelik mert çelik:
    telefonu otobuste ele almakta riskli...en ıyısı turkıyeye ozel kamerasız telefon uretsınler 2 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement