Başkan Koçak: "Ülkemiz İçin Üretmeye Devam Edeceğiz"
Başkan Koçak: "Ülkemiz için üretmeye devam edeceğiz"AKSARAY - Aksaray'da 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü nedeniyle tarım arazilerine inen Ziraat Odası Başkanı Emin Koçak çiftçileri ziyaret ederek günlerini kutladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?