Emine Erdoğan startını vermişti, Elazığ Belediyesi kentin farklı noktalarına 'Mobil Atık Getirme Merkezleri' oluşturdu
Son Dakika Logo
23.08.2021 11:09
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Emine Erdoğan startını vermişti, Elazığ Belediyesi kentin farklı noktalarına 'Mobil Atık Getirme Merkezleri' oluşturdu

- Emine Erdoğan startını vermişti, Elazığ Belediyesi kentin farklı noktalarına 'Mobil Atık Getirme Merkezleri' oluşturdu Elazığ Belediyesi tarafından kentin farklı noktalarında konuşlandırılan 'Mobil Atık Getirme Merkezleri' dönüşüme katkı sağlıyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement