Emine Erdoğan startını vermişti, Elazığ Belediyesi kentin farklı noktalarına 'Mobil Atık Getirme Merkezleri' oluşturdu
- Emine Erdoğan startını vermişti, Elazığ Belediyesi kentin farklı noktalarına 'Mobil Atık Getirme Merkezleri' oluşturdu Elazığ Belediyesi tarafından kentin farklı noktalarında konuşlandırılan 'Mobil Atık Getirme Merkezleri' dönüşüme katkı sağlıyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?