Doğu Otobüslerini Çiçek ve Çikolatayla Karşıladılar
Son Dakika Logo
12.09.2015 05:45
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Doğu Otobüslerini Çiçek ve Çikolatayla Karşıladılar

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Otobüsteki vatandaşlara çiçek ve çikolata dağıtımı detayı Doğu otobüslerini çiçek ve çikolatayla karşıladılar- AİBÜ Öğrenci Konseyi üyeleri, Doğu Anadolu seferi yapan şehirlerarası yolcu otobüsündeki yolculara, Bolu otogarında çiçek sunarak çikolata ikram etti Abant İzzet Baysal Üniversitesi (AİBÜ) Öğrenci Konseyi üyeleri, Doğu Anadolu Bölgesi'ne sefer yapan şehirlerarası yolcu otobüslerindeki yolcuları çiçek ve çikolatayla karşıladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement