Maliye Bakanı Şimşek, "Sokak Tenisi" Oynadı
Son Dakika Logo
24.05.2015 03:25
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Maliye Bakanı Şimşek, "Sokak Tenisi" Oynadı

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Tenis oynayan çocuklar- Sokak Tenisi Şenliğinden görüntüler- Maliye Bakanı Mehmet Şimşek ve Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Başkanı Fatma Şahin'in tensi oynaması- Şimşek'in konuşması Maliye Bakanı Şimşek, "sokak tenisi" oynadı Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Gaziantep'te düzenlenen etkinlikte "sokak tenisi" oynadı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement