Aşı çalışmaları hız kesmeden devam ediyor! Ankara'da tren ve otobüs garlarında korona aşısı hizmeti başladı
Son Dakika Logo
29.06.2021 02:40
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Aşı çalışmaları hız kesmeden devam ediyor! Ankara'da tren ve otobüs garlarında korona aşısı hizmeti başladı

Ankara'da tren ve otobüs garlarında oluşturulan merkezlerde vatandaşa aşı hizmeti başladı. Türkiye'de bir ilk olan uygulamanın haberini Sağlık Bakanı Koca sosyal medya hesabından duyurdu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (1)

  • YANLIZCA MURAT YANLIZCA MURAT:
    ankarada tren garı avm olarak özel bir şirket tarafından işletiliyor. Bir çok avm de aşı vuruluyor niye taktınız tren garına 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement