Aşı çalışmaları hız kesmeden devam ediyor! Ankara'da tren ve otobüs garlarında korona aşısı hizmeti başladı
Ankara'da tren ve otobüs garlarında oluşturulan merkezlerde vatandaşa aşı hizmeti başladı. Türkiye'de bir ilk olan uygulamanın haberini Sağlık Bakanı Koca sosyal medya hesabından duyurdu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (1)