Hırsızların çaldığı internet kabloları yüzünden iki mahalle 2 aydır evlerine internet alamıyor
Hırsızların çaldığı internet kabloları yüzünden iki mahalle 2 aydır evlerine internet alamıyor Batman Meydan ve Yeni Mahallelerinde hırsızların çaldığı internet kabloları yüzünden mahalle sakinleri yaklaşık olarak 2 aydır ev ve iş yerlerine internet alamıyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?