Hırsızların çaldığı internet kabloları yüzünden iki mahalle 2 aydır evlerine internet alamıyor
Son Dakika Logo
10.02.2022 10:57
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Hırsızların çaldığı internet kabloları yüzünden iki mahalle 2 aydır evlerine internet alamıyor

Hırsızların çaldığı internet kabloları yüzünden iki mahalle 2 aydır evlerine internet alamıyor Batman Meydan ve Yeni Mahallelerinde hırsızların çaldığı internet kabloları yüzünden mahalle sakinleri yaklaşık olarak 2 aydır ev ve iş yerlerine internet alamıyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement