Amasya'da ramazanda 158 yıllık "bando" geleneği yaşatılıyor
Amasya'da ramazan ayı boyunca iftar ve sahur saatlerinde tarihi Harşena Kalesi'ne çıkarak konser veren belediye bandosu, 158 yıllık geleneği bu ramazanda da devam ettirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?