Denizli - Polis, Çalıştığı Merkezin Tuvaletinde İntihar Etti
Polis, çalıştığı merkezin tuvaletinde intihar ettiDENİZLİ'de başpolis Murat Ç. (42), görev yaptığı Çınar Polis Merkezi içindeki tuvalette tabancayla göğsünden vurarak intihar etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?