Maçın Ardından - Galatasaray Kulübü Başkan Yardımcısı Albayrak
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Galatasaray Kulübü Başkan Yardımcısı Abdurrahim Albayrak'ın, maçtan sonra gazetecilere yaptığı açıklamalar Maçın ardından- Galatasaray Kulübü Başkan Yardımcısı Albayrak: "Beş maçımız kaldı, hepsi birbirinden zor, kolay rakip yok"- "En iyi futbolcular bizimdir, bizim futbolculardan iyileri yok ki transfer yapalım" Spor Toto Süper Lig'de Akhisar Belediyespor'u 2-0 mağlup eden Galatasaray'ın kulüp başkan yardımcısı Abdurrahim Albayrak, "Beş maçımız kaldı, hepsi birbirinden zor, kolay rakip yok" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?