Maçın Ardından - Galatasaray Kulübü Başkan Yardımcısı Albayrak
Son Dakika Logo
05.05.2015 01:11
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Maçın Ardından - Galatasaray Kulübü Başkan Yardımcısı Albayrak

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Galatasaray Kulübü Başkan Yardımcısı Abdurrahim Albayrak'ın, maçtan sonra gazetecilere yaptığı açıklamalar Maçın ardından- Galatasaray Kulübü Başkan Yardımcısı Albayrak: "Beş maçımız kaldı, hepsi birbirinden zor, kolay rakip yok"- "En iyi futbolcular bizimdir, bizim futbolculardan iyileri yok ki transfer yapalım" Spor Toto Süper Lig'de Akhisar Belediyespor'u 2-0 mağlup eden Galatasaray'ın kulüp başkan yardımcısı Abdurrahim Albayrak, "Beş maçımız kaldı, hepsi birbirinden zor, kolay rakip yok" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement