KENENİN ISIRDIĞI POLİS MEMURU, TEDAVİ GÖRDÜĞÜ HASTANEDE HAYATINI KAYBETTİ
ADANA Emniyet Müdürlüğü Çocuk Şube Müdürlüğü'nde görevli polis memuru Mesut Sayar (40), kene ısırması sonucu tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?