Kızını bıçakla rehin alan damadını yaraladı: Ne yapsaydım, kızımı öldürmesini mi bekleseydim?
Son Dakika Logo
14.01.2021 08:13
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kızını bıçakla rehin alan damadını yaraladı: Ne yapsaydım, kızımı öldürmesini mi bekleseydim?

Antalya'da eşi tarafından bıçakla rehin alınıp şiddet uygulandığı iddia edilen kadın, fırsat bulup ailesinden yardım istedi. Koşarak eve gelen baba, binanın önünde damadının bıçaklı saldırısına uğradı, ardından onun elinden aldığı bıçakla damadını iki yerinden yaraladı. Polise teslim olan baba "Ne yapsaydım? Kızımı öldürmesini mi bekleseydim" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement