Selçuk Ernak: "Bu Sınavdan Başarıyla Geçtik"
- Selçuk Ernak: "Bu sınavdan başarıyla geçtik"İSTANBUL - Adatıp Sakarya Büyükşehir Belediye Başantrenörü Selçuk Ernak, ligin kuvvetli takımlarına karşı deplasmanda nasıl oynayacakları görmek açısından önemli bir sınav olduğunu belirterek, bu sınavdan başarıyla geçtiklerini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?