İSTANBUL'DA NARKOTİK KÖPEĞİ "ATAK" TAKSİDE 60 KİLOGRAM UYUŞTURUCU BULDU
*İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, "Bizim Atak kaba yerinizden ısırmadıysa şanslısınız."İstanbul (DHA) İSTANBUL'da jandarma ekiplerinin düzenlediği uyuşturucu operasyonunda, narkotik köpeği 'Atak' arama yapılan taksinin bagajında 60 kilogram uyuşturucu buldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?