Sisi Katar Emiri'nden Özür Dileyip Ekledi: Türkiye'ye Bir Şey Demedik
Mısır Cumhurbaşkanı Sisi, Katar ve Türkiye aleyhine yapılmış, resmi tek bir olumsuz açıklama dahi olmadığını söyleyerek Katar Emiri'nden özür diledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (17)