Sisi Katar Emiri'nden Özür Dileyip Ekledi: Türkiye'ye Bir Şey Demedik
Son Dakika Logo
28.02.2015 03:56
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Sisi Katar Emiri'nden Özür Dileyip Ekledi: Türkiye'ye Bir Şey Demedik

Mısır Cumhurbaşkanı Sisi, Katar ve Türkiye aleyhine yapılmış, resmi tek bir olumsuz açıklama dahi olmadığını söyleyerek Katar Emiri'nden özür diledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (17)

  • Burak Burak:
    Hemen cumhurbaşkanı Mursi yi serbest bırakıp demokratik adil bir seçime gitmelisin. O zaman samimiyetine inanılır. RTE hep doğrusunu yaptı. Sen anlamak istemedin. 53 9 Yanıtla
  • adil adil:
    yahudini bastonu. . . 38 6 Yanıtla
  • Ahmet Ahmet:
    Para böyle dediğini yutturur Sisi. 31 3 Yanıtla
  • 2023 2023:
    Pislik 17 6 Yanıtla
  • hasan s. hasan s.:
    IŞİD eğer şu sisi'nin hakkından gelirseniz işte o zaman iyi bir iş yapmış olursunuz . . . IŞİD son zamanlarda pek çok sisi askerini öldürdü. 15 8 Yanıtla
  • Sortie Sortie :
    Köpeğe salyaları akıyor 17 3 Yanıtla
  • emre46 emre46:
    destekçileride bunun gibi karekterden yoksun 15 4 Yanıtla
  • fedai 73 fedai 73:
    sisi gibi bi islam düşmanın elinden öpecek olan adamın arkasında bin tane f 16 moturu olsa da cehennem zebanılerınden kacamayacak bilesiniz ey sisi severler 13 2 Yanıtla
  • HIDAYET YOLCUSU HIDAYET YOLCUSU:
    SOYLE YOLA GEL PIS SIYONIST SERIATA ITAAT ET YOKSA KESERLER O KAFAYI 10 5 Yanıtla
  • Diriliş Diriliş:
    Amerikan ve İsrail kuklası bu adamın konuştuklarının Değeri yok. 10 5 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement