Antalya'da Vinç Operatörü Gökyüzünde Namaz Kıldı, Görenler Hayran Kaldı
Son Dakika Logo
10.02.2018 01:35
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Antalya'da Vinç Operatörü Gökyüzünde Namaz Kıldı, Görenler Hayran Kaldı

Alanya'da, bir vinç operatörü, kullandığı vincin tepesinde namaz kıldı, bu anları evinin balkonunda oturan bir vatandaş kaydetti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (35)

  • Show Show:
    Hos geldiniz müslüman sirkine is güc show artislik 5 48 Yanıtla
  • Sacma Sacma:
    Hayatimda duydugum en sacma haber. Malzeme olarak sunmuslar isguvenligine aykiri hareketler verseymis biri cezasini hep gosteris 9 44 Yanıtla
    Sen Sen:
    Esas sensin saçma din düşmanı 19 3
  • Sy67 Sy67:
    Namazi bile gosterise getirdiz durum vahim 12 35 Yanıtla
    Ltf Ltf:
    Gösterişle ilgisi yok.namaz kilan kişilerde .kilinmadigi zaman uzerinde koca bir yuk varmiş gibi hissediyon.gosterişin cani cehenneme o adamin aklina bile gelmez hedef sorumlulukdan kurtulma 19 5
    Rafet Rafet:
    Siz kendi adiniza konusun 5 2
  • Abdullah Abdullah:
    Öyle bir hale geldik ki namaz kılan insanları gördüğümüz zaman şaşar olduk. Asıl olması gereken namaz kılmayan birini gördüğümüzde şaşırmaktır. Böyle günlerin gelmesi dileğiyle... 40 2 Yanıtla
  • Cemil Cemil:
    AMAN NE BÜYÜK HALT YAPMIŞ İNSANLIK ADINA NE BÜYÜK BİR BULUŞ BATILI UZAYA MARSA YERLEŞTİ BUD VİNCE YERLEŞMİŞ GÖZLERİM DOLDU OKUYUNCA GÜLMEKTEN 1 38 Yanıtla
  • ??????? ???????:
    Show Show show. Başka bir şey değil. 10 yıl öncesine kadar bu insanları savuna savuna çok sıkıntı yaşamıştım ama bana sıkıntı yaşatan o insanları mumla arıyorum artık. Çünkü o dönemde sıkıntı yaratanlar şuan kat be kat sıkıntı çekiyorlar. Anlayana artık. Biliyorum bazı angutlar beni eleştirecekler çünkü etrafım dolu 6 29 Yanıtla
  • RAMAZAN RAMAZAN:
    VAY ANASINA SAYIN SEYİRCİLER GÖZLERİME İNANAMADIM OLAMAZ ADAM İMKANSIZINDA ÖTESİNE GEÇMİŞ BATILI MARSA GİDERKEN BU OLAY MÜTHİŞ BİR BULUŞ ÇOK DUYGULANDIM ŞİMDİ 4 25 Yanıtla
  • Gökkuşağı Gökkuşağı:
    İman varsa imkanda vardır 28 0 Yanıtla
  • Nnnnnn Nnnnnn:
    Ne gerek var 6 22 Yanıtla
    kerem kerem:
    Allah namaz kılın diyor 16 3
  • AyNur AyNur :
    Namezla şov olmaz 5 20 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement