Erdoğan-Trump, Heyetlerarası Görüşmeye Geçti
Erdoğan-Trump, heyetlerarası görüşmeye geçtiWashington, 16 Mayıs, (DHA) - Beyaz Saray'daki Erdoğan-Trump görüşmesinin ardından yapılan ortak basın açıklamasından sonra, heyetlerarası görüşmeye geçildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?