İsrail'de aşırı sağcı milletvekilleri tarafından hazırlanan ve "ezanın gürültü kirliliği yaptığı" iddiasıyla yasaklanmasını öngören yasa tasarısı oylanacak. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (37)
Dsa:
Doğru yapıyolar. Namaz ve ibadet allah ile kul arasındadır. Başkalarını rahatsız etmeye gerek yok..!534Yanıtla
BU ÜLKE İSLAM ANAYASASI İLE Mİ YÖNETİLİYOR, YOKŞA ŞERAİT MI GELDİ.?.NE DEMEK BAŞKA ÜLKE SEÇECEĞİM..? BU ÜLKENİN ASLİ VATANDAŞIYIM, ASKERLİĞİMİ YAPARIM, VERGİMİ VERİRİM..AMA YOBAZLARIN HOPARLÖRLE BİLEREK ARTIRDIĞI GÜRÜLTÜYÜ KABUL ETMİYORUZ.00
RANTÇI AKP:
Burada misal 3.köprü haberi çıkınca yorumlarda tayyip ve iktidarı öve öve bitiremeyen koyun sürüsü nerde.? Sizin davos fatihi ne oldu. Rabia muhabbetini ne çabuk unuttunuz. İşte sizin eseriniz. Konuşun şimdi. Bunu da mı CHP yaptı yoksa ATATÜRK MÜ.?811Yanıtla
vatan muş:
Ulan bunlar içtikçe azıyorlar Allah kahretsin bunları122Yanıtla
mehmet:
katil israil allah belanı versin inşaallah şimdi yanlış kişiye savaş açtın mutlak galip inşaallah siyonistleri helak eder.113Yanıtla
gokhan :
olaya bilimsel yaklaştım. 80 desibel üstü ses ne olursa olsun gürültü dür. bu ezan sesi de olsa. bizde her minareye 4 tane megafon, hepsi sonuna kadar açık, ezanı okuyan da tüm iman gücüyle bağırarak ve uzatıp 7 dakikaya yayarak okuduğu da bir gerçek. ses ölçme cihazı ile ölçüm. 95 desibel gördüm ki evim camiye 100 metre. 67Yanıtla
mhpli:
Atatürk olsa araplara ayar verdiği gibi israile de ayar verirdi israil korkudan kkmildayamazdi58Yanıtla
Cenk:
Bizim ülkemizdeki din düşmanlarının nede olsa fikir babaları israil.93Yanıtla
,, kayyum,, :
Sabahlari saat 7 ile sekiz arasi , bir defaya mahsus, ve uma günleri iki defa yeterli....günde 5,6 defa ezan hasta yapiyor57Yanıtla
VatanSağolsun:
Tabi dinimizi size göre ayarlayalim
..namazlarimizida oldu olacak gunde iki defaya düşürelim camileri kapatalim...ha bide oruclarımızıda öğlene kadar tutalım aksam ifyar vakti trafik cok oliyor ya hem is cıkışı hem iftar bir arada olmasın...TÖVBE ESTAĞFİRULLAH..31
Suiss:
Adamlar Dogru diyo wesselam,Kafa beyin Kalmiyo Hoca icerde okusun!!38Yanıtla
VEDAT:
HAKLISIN KARDEŞ ZULUM HOPARLÖR AÇMAK10
Vvvvvvv:
İş birliği yapan rte duyurulur 73Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (37)