İstanbul'da hava sıcaklıkları daha da artacak! Uzmanlar mecbur kalmadıkça dışarı çıkılmaması uyarısı yaptı
İstanbul Meteoroloji 1. Bölge Müdürlüğü Tahmin ve Uyarı Merkezi, İstanbul'da önümüzdeki 5 gün boyunca az bulutlu ve açık hava beklendiğini duyurdu. Hava sıcaklıklarının ise mevsim normallerinin üzerinde seyredeceği tahmin ediliyor. Yarın en yüksek sıcaklık 37 derece olacak. Uzmanlar, vatandaşları sıcak havalarda dışarı çıkmamaları konusunda uyardı. Perşembe gününden itibaren ise hava sıcaklıklarının normale döneceği öngörülüyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?