Mersin'de 1 yıl aradan sonra 3 kente tren seferleri başladı
- Mersin'de 1 yıl aradan sonra 3 kente tren seferleri başladı Tüm tedbirler alınarak seferler başlarken, yolcularda HES kodu zorunluluğu uygulanıyor Vatandaşlar 1 yıl sonra yolculuk yapmanın mutluluğunu yaşarken, trenler her sefer öncesinde dezenfekte ediliyor Mersin'de, korona virüs... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?