'Okulların açılması çocukların psikolojik sağlığı açısından iyi olabilir'
'Okulların açılması çocukların psikolojik sağlığı açısından iyi olabilir'UZMAN Psikolog Rabia Ünsaldı Köle, "Sağlık Bakanlığı Koronavirüs Bilim Kurulu, okulların açılmasını sağlıklı görüyorlarsa, bu durumun çocukların psikolojik sağlığı açısından iyi olacağını düşünüyorum" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?