'Okulların açılması çocukların psikolojik sağlığı açısından iyi olabilir'
Son Dakika Logo
11.07.2020 10:59
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

'Okulların açılması çocukların psikolojik sağlığı açısından iyi olabilir'

'Okulların açılması çocukların psikolojik sağlığı açısından iyi olabilir'UZMAN Psikolog Rabia Ünsaldı Köle, "Sağlık Bakanlığı Koronavirüs Bilim Kurulu, okulların açılmasını sağlıklı görüyorlarsa, bu durumun çocukların psikolojik sağlığı açısından iyi olacağını düşünüyorum" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement