Fenerbahçe Doğuş Koçu Obradovic: Maccabi Maçından Sonra 1 Saat Uyudum
Son Dakika Logo
21.03.2018 04:35
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Fenerbahçe Doğuş Koçu Obradovic: Maccabi Maçından Sonra 1 Saat Uyudum

Fenerbahçe Doğuş Başantrenörü Zeljko Obradovic, Maccabi maçından sonra sadece 1 saat uyudum, bu yoğun maç programında böyle sıkışıklıklar oluyor." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (6)

  • Dingil Dingil :
    Baba seninle gurur duyuyoruz gel futbolun başınada geç şampiyon yap bizi 19 0 Yanıtla
  • Koç Koç :
    Obradoviç seninle gurur duyuyoruz bu senede eurolig şampiyonluğunu bekliyoruz 18 0 Yanıtla
  • şakir şakir:
    bu adamın kazandığı her kuruş helal olsun.....başarılı helal olsun............ 17 0 Yanıtla
  • Adam Adam:
    Futboldan anlasa iki takım çalıştırır aykuttan iyidir tabi 8 0 Yanıtla
  • Fenerlist Fenerlist:
    Avrupa seni izliyor devam Obra 5 1 Yanıtla
  • Canarian Canarian:
    Fenerin başında başarılı olacak başkan yok.İç kavga çok. 0 3 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement