Şimşek: "Çalışanlarımıza Daha İyi Bir Yaşam Standardı İçin Çalışacağız"
Son Dakika Logo
25.04.2015 01:54
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Şimşek: "Çalışanlarımıza Daha İyi Bir Yaşam Standardı İçin Çalışacağız"

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Maliye Bakanı Mehmet Şimşek Gaziantep Gazeteciler Cemiyeti ziyareti - Maliye Bakanı Mehmet Şimşek konuşması Maliye Bakanı Şimşek: (1)- "Taşeron işçilerle ilgili Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığımız özellikle son bir yıl içerisinde önemli düzenlemelerde bulundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (5)

  • herneba herneba:
    Secim vaati onlarin bir allah dedigine inanilir 4 0 Yanıtla
  • ADO ADO:
    YOK ALT İŞ VEREN YOK ASIL İŞ VEREN CHP KARDEŞİM BENDE VAR 13 OY BU DÖNEM GARANTİ VAAT VERENİNDİR OYUM HEP BANA DİYOR BUNLAR YOK ÖLE YAĞMA 12 YIL AKP ATIK DURUN DEMESİNİDE BİLİRİZ. . 2 0 Yanıtla
  • eyt yakup eyt yakup:
    Sayın maliye bakanı emekliye emekciye geldimi aktureyal denge bütçe yok diyorsunuz.kendinize geldimi veya memura geldimi kaynak bulunuyor.siz yapmak isteyin bakin nasıl kaynak bulunuyor istemiyorsumuz bu işçileri açlığa ve sefillige mahkum ediyorsunuz.taseronla işçiyle alakalı hic bir şeyi duzeltmiyorsunuz.gıda enflasyonu fırladı hic bir şey yapmiyorsunuz.emeklilikte yasa takilanlarin sorunlarını cozmuyorsunuz.işçiler çalıştıkça prim odedikce emekli maaşları düşüyor sadece bakıyorsunuz isminde adalet olan parti haksızlıkları körüklüyor 2008 te emekli maaş bağlama oranlarını düşürdünüz.emeklilete 600 TL.maaş başlıyorsunuz.elinizi dar gelirinin cebinden çekin artik biz stres sahibi olduk ekonomik darboğaza girdik.huzurumuz kalmadı.asgari ücretle çalışan taşeron kesim maaşları eridi .her gecen seme yüzde 15 fakirlesiyoruz.bıçak kemiğe dayandı..ülkenin kalkınmasında bizlere pay vermediniz. Artik gidin yapamiyorsunuz sayın bakan simsek 1 0 Yanıtla
  • SAMSUN TAŞÖREN SAMSUN TAŞÖREN:
    SEÇİMLERE KADAR TAŞÖREN İŞÇİ KONUSU ÇÖZÜLMEZSE AK PARTİ DÜŞÜNSÜN. BEN BİLİYORUM KİMDSE OY VERME TARAFTAR DEĞİL. 1 MİLYON TAŞÖREN MÜJDE BEKLİYOR. DUYURULUR. BENİM EVİM DE BEŞ OY VAR . KİM KADRO VERİRSE OY LAR ONUN , ŞUAN SAMSUN BU YÜZDE DOLAY AKPARTİNİN İŞİ ZOR. 1 0 Yanıtla
  • kahraman koç kahraman koç:
    kandırılmaya devam millet gene secim zamanı 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement