Polise yumruk atan HDP'li vekile Erdoğan'dan sert tepki: Bu alçaklığın bedelini yargı önünde ödeteceğiz
Erdoğan, dün Kadıköy'de gerçekleşen gösteriler esnasında HDP'li Saliha Aydemir'in polise yumruk atmasına tepki gösterdi. Erdoğan, "Kalleşliktir, namussuzluktur, yargı önünde bedel ödeyecek" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?