Tuzla'daki patlama sonrası Belediye Başkanı Yazıcı'dan yeni açıklamalar geldi!
İstanbul Tuzla'da bir boya fabrikasında çıkan yangından sonra olaya ilişkin yeni açıklamalarda bulunan Tuzla Belediye Başkanı Yazıcı, "3 tane ana patlama oldu. 2 binada çok hasar var. Camlar kırıldı, uçan parçalar çevredekilere de maddi hasar verdi. Öğlen ve cuma namazı vakti olması nedeniyle az kişinin olduğunu görüyoruz. Fabrikanın üretime ara verdiği de iddia edilmişti ama detayları adli soruşturma sonucunda öğreneceğiz." ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?