Sokakta donmak üzere olan evsiz kadını polis kurtardı
Son Dakika Logo
28.01.2021 08:57
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Sokakta donmak üzere olan evsiz kadını polis kurtardı

Bursa'da devriye gezen bekçi ve polis ekipleri, yoğun kar yağışı altında ve eksi 1 derece soğuğa rağmen sokakta yatan evsiz kadını, donmaktan kurtardı. Ekipler tarafından karakola götürülen kadına çay ve simit ikram ederken battaniye ile de ısınmasını sağladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (17)

  • Misafir Misafir:
    Allah polislerimizden razi olsun iclerinde oyle temiz, oyle vatan sever ,helal sut emmisler varki zaten boyle kurumlar ayakta durabiliyorsa vallahi onlarin gayretleri sayesinde 25 1 Yanıtla
    Ali Ali:
    GÖREVLERİNİ YAPIYORLAR ! 6 8
    papağan papağan:
    görevlerıni yapıyorlar ve bunun karşılığında para alıyorlar 0 2
  • hiko hiko:
    Rabbim vesile olanlardan razı olsun. 23 1 Yanıtla
  • Adalet mi bu Adalet mi bu :
    Bir taraf padişah gibi yaşayıp gidiyor, bir taraf 2021 yılında bu halde , Allah sonumuzu hayır etsin inşallah 16 1 Yanıtla
    Kestane şekeri Kestane şekeri :
    Bursa belediyesi kimde ?? 1 3
  • gökhan gökhan:
    devletimizin her şeye gücü yeter yeterki gerekli makamlar bilgilendirilsin yüce devletimiz sahipçıkacaktır 9 3 Yanıtla
  • Geyveli yigit Geyveli yigit:
    Polislerin hakkı ödenir mi?Beyaz türkler nereden bilecek ki,Karni tok zenginler,sokakta kimsesiz aç insanları neteden anlıyacaklar,Köpeklere bile aciyanlar,insanlara neden bu kadar düşmanlar?? 9 2 Yanıtla
    zynp zynp:
    sokağının başındaki merdivenlerdeki banklarda bazen de Selmi Ali Efendi Caddesindeki okulun merdivenlerinde yorgana sarınıp yatıyor.Polisi aradım ilk gördüğümde,evsizdir zararı olmaz dediler.Bana zararı olur diye aramadım ki buz gibi havada neden dışarda diye aradım...ama kimse ilgilenmedi o günden sonra da defalarca gördüm.Vatandaş olarak ben evime alamam ama devlet sahip çıkmak zorunda.Sokakta yatmasına müsaade edilmemeli. 0 0
    DÜNYADA SADECE SEN Mİ İYİSİN ! DÜNYADA SADECE SEN Mİ İYİSİN !:
    Geyveli bir şey bildiğin yok. İnsan olan herkesin yüreği yanar. 0 0
  • Ergün Ergün:
    En büyük zenginlik mutlu bir aile. Sevgiyle ısınan saygıyla ayakta duran. 10 1 Yanıtla
  • Aytaç sada Aytaç sada:
    ALLAH,IM SEN DISARIDA KALANLARA YARDIMCI OL DEVLETIMIZIN DISARDA KALAN VATANDASLARIMIZA KUCAK ACMASINI MUHAKKAK VARDIR AMA ONLARA YATACAK YER TEMIN ETMELERINI BURADAN BIR VATANDAS OLARAK SESIMI DUYURMAYI UMUT EDIYORUM 11 0 Yanıtla
  • asss asss:
    ne kadar adaletsiz dünya her kez koltuk kavgasında memleketimi düşünüyolar allah polisimizden razı olsun. 7 0 Yanıtla
  • Adalet Adalet:
    Dunya dengesine bakin, Kimi canim sıkıliyo diye alis verise cikar,kimininde kafasini sokmaya bir odasi bile yok 3 0 Yanıtla
  • Akın Akın:
    İnsanlık ve Müslümanlık sınavını kaybettiğimizi gösteren tablo 1 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement