Boşanma Aşamasında Olan Eşini Bıçaklayıp Balkondan Attı, Yetmedi Üzerine Saksı Attı
Son Dakika Logo
28.08.2018 02:36
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Boşanma Aşamasında Olan Eşini Bıçaklayıp Balkondan Attı, Yetmedi Üzerine Saksı Attı

Ankara'da bir şahıs, boşanma aşamasında olduğu karısını bıçaklayıp balkondan aşağıya attı. Hırsını alamayan adam, balkondan attığı eşine saksı fırlattı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (37)

  • Almanya Almanya:
    Ulan bu ne bicim bir adalet..olamaz. 26 0 Yanıtla
  • ZZ ebani ZZ ebani:
    Bi dakika, tam kavrayamadım. Önce bıçak, sonra aşağı atma ve sonra üzerine saksı fırlatma. Ve bi de eşi. Ulan insan kan davalısına bile bunu yapmaz. Yok kardeşim Evlilik yasaklansın. 20 2 Yanıtla
  • Cihan Cihan:
    Bu nasıl kanun yeter artık adam balkondan girip bıçaklıyor yetmiyor aşağı atıyor ve adli kontrol şartıyla serbest geçen gün de parkta gürültü yapıyor diye çocuğu tabanca ile vuran adam serbest kalmıştı tebrik ediyorum 19 1 Yanıtla
  • Birisi Birisi:
    Bu iti nasıl dışarı bırakırlar anlamıyorum bunu bırakanın kızı bunları yaşasa tepkisi nasıl olurdu acaba lanet olsun kadına çocuğa kalkan ellere 15 1 Yanıtla
  • Aaaaa Aaaaa:
    İsmi olupta kendisi var olmayan tek şey Adalet Bakanlığı!!!!!! Yazık olmuş çocuklara kadına Allah iyilik versin 15 0 Yanıtla
  • TUĞÇE TUĞÇE:
    ERKEKLER KADINLARA BU KADAR İLERİ DERECEDE ŞİDDETİ NASIL RAHAT UYĞULAYABİLİYOR İSTEMİYORSAN BOŞA DEVLET NERDE İDAMMMMM 14 0 Yanıtla
    fuat k fuat k:
    namua namus 0 0
  • koray.. koray..:
    evliliklerin baş düşmanı baldızlar..kaynanalar...görümceler... 9 5 Yanıtla
  • Ferhat 07 Ferhat 07:
    Bence adam haklı diyenler bu toplumda büyük bir tehlike ayrıca adli kontrol şartıyla bu psikopati serbest bırakan savcı da en az bu piskopat kadar suçlu. 13 0 Yanıtla
  • Dayı Dayı:
    Böyle insanların hadım edilip kkliniğe yatırılmasi lazım ..erkekliğimden utaniyorum bunlar yuzunden 12 1 Yanıtla
    Amca Amca:
    Allah başına vermesin mubarek. Bir insan isteyerek bunları yapabileceğini düşünmüyorum ben. Yani zevk için yapabileceğini düşünmüyorum. Hayatlarını bilmeden kimseye hüküm giydirmek olmaz. 0 0
    can can:
    arkadaşlar kadın kocasını aldattı kocası yakaladı bir den fazla kişi var numaraları ortanca kızı sildi küçük kızın birilerini arayıp babam ararsa diye yalan isim söyletiği konuşmalar var anne ve kızlarının telefonu kapatıp kahkaha atıp küfürleşerek ne zamandır karakolluk savcılık olmadık donuna kadar alacaz dediği kayıtlar var kadınında aşkım bizimki anladı ortalık durulsun ben seni ararım dediği daha ne hayatım canımlı ablasıyla konuşurken ablasının yakalandın mı kız kimle dediği var var da var 0 0
  • Mahmut Mahmut:
    Adama helal olsun devlet gorevını yapmadıgı ıcın bunlar oluyo butun hak hukuk kadınlardan yana admı dınleyen anlayan yok artık evlılık bır iş sektoru 24 saat evlı kal bosanma davası ac bı dunya para nafaka ver olene kadar boyle adlet olmaz bos bos konusmayın adama helal olsun dıyorum 2 10 Yanıtla
    Dayı Dayı:
    İnsallah senin kizinin basina boyle bir sey gelir 3 0
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement