Bayram bahanesiyle zavalli hayvanlari dogradiniz, Insanlikmi bu simdi Kasap ta etmi yok zehir zikkim olsun124Yanıtla
serdar:
furkan oimen, ben elhamdülah Müslümanim ama senin gibi canavar ruhlu Müslüman degilim ac gözlü de oldugun belli sen de git Afrikada yasa orda cok et yersin veya kendin av olursun04
Haydar:
Sen kasapların nasıl kesim yaptığını görmemişsin20
Salim:
Furkan oyman, kurban kesilir, et yemeye gücü yetmeyen kisilere dagitilir, yanlissam söyle. Sen kurban kesiyorsun, etini de ese, dost, akraba komsu gibi kisilere dagitiyorsun; dagittigin kisilerin evine et girmeme gibi bir problemleri olmadigi gibi, onlar da kestikleri kurban etinden sana gönderiyorlar, Allah kabul etsin diyerek aliyor ve afiyetle yiyorsunuz; yooook Allah bunu kabul etmez, kabul ederse zaten kendisiyle ters düser. 95% et ese dosta gidiyor, bal seker olsun.00
Salim:
Furkan oyman, Avusturya"nin balina avladigini ben hicbir yerde ne gördüm, ne de okudum. Sen nerede okudun, yoksa Kur"anda mi yaziyor; sadece merakimdan sordum.00
Koç :
Bu işin aslında koç kesmek var. Amac ne allah adına kurban vermek. Pekii bu dana islerini kim cikardi. Koçun etini az bulanlar. Guzeeeel. O halde bu danaya girenlerin çoğu bu hayvanları et icin mi kesiyor allah rızası icin mi. Cevap et icin olacak dogru bildiniz. O halde eti kendine kesip de benden allah kabul etsin duasini beklemicen. Her koyun kendi bacağından asılır hadi gülüm şimdi şu müslümanlık oyunlarinizi az ötede oynayın.1310Yanıtla
C.D.:
ne diyon ya 00
Tasdelnli:
Bizim komşu la bu133Yanıtla
Mk:
Daha kuçük kurbanliklar varken neden daha zoru secip boga dana kesersiniz.122Yanıtla
GURBETÇİ ŞABAN YILDIZ:
ZATEN MELEKLER KOÇU GÖNDERMİŞ DANAYI DEYİL HA GENE DE GEÇMİŞ OLSUN DİYEK58Yanıtla
KEKO-SAN:
ALLAHSIZ TOSPALAR SİZİ...012Yanıtla
...:
Ben bir hayvan severim bazen insan denmeyecek hayvanlardan daha aşagılık insanlar cıkıyor aramızda ada ayrı dinimiz geregi kurbana inanmayıp karşı çıkanlar cahiller sizin dininiz nedir oda belli degil Allah için kesilen kurbanlara laf eden hergün binlerce hayvan kesiliyor kasaplarda sizin sofralarınıza geliyor afiyetle yiyorsunuz neden bunlara laf söylenmiyor yiyorsa bunlara engel olun müslüman degilseniz susun saygı duyun 93Yanıtla
Salim:
Hayvan sevdigin her halinden belli zaten, özellikle büyük bas hayvanlara büyük ilgi gösterdigin belli. Zira dananin düstügü haberinde varsin, ama kecinin düstügünde yorumuna rastlamadim. Kih kih kih...00
Haki:
Orası on metreyse o zaman benim boyum beş metre110Yanıtla
Polat:
Bıraksaydın be kardeş illaki yakalanırdı hayvan. Hak etmiş düşmeyi bu akılla yaşadığına şükretsin.101Yanıtla
Misafir:
O ne biçim 10 metre92Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (25)