Aydın Aldığı Ödülü Şehit Ailesine Bağışladı
Aldığı ödülü şehit ailesine bağışladıAYDIN İl Emniyet Müdürlüğü Ödüllendirme Komisyonu Şubat ve Mart ayları içerinde başarılı çalışmalarından dolayı 19 polisi, çeyrek altınla ödüllendirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?