Antalya'da panik anları! Balkondan mandal almak isteyen otizm hastası marketin içine düştü
Antalya'da otizm hastası gencin konakladığı pansiyonun birinci katından, marketin tentesinden içeri düştüğü anlar güvenlik kamerasına yansıdı. Market sahipleri yardım için seferber olurken, gencin sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi. Gencin babası ise "Oğlum sırtının üzerine düşmüş. Otizm rahatsızlığı vardı. Şanslıyız daha kötüsü de olabilirdi " ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?