Antalya'da panik anları! Balkondan mandal almak isteyen otizm hastası marketin içine düştü
Son Dakika Logo
08.09.2022 03:12
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Antalya'da panik anları! Balkondan mandal almak isteyen otizm hastası marketin içine düştü

Antalya'da otizm hastası gencin konakladığı pansiyonun birinci katından, marketin tentesinden içeri düştüğü anlar güvenlik kamerasına yansıdı. Market sahipleri yardım için seferber olurken, gencin sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi. Gencin babası ise "Oğlum sırtının üzerine düşmüş. Otizm rahatsızlığı vardı. Şanslıyız daha kötüsü de olabilirdi " ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement