Minik Ecem'in, korona olan sağlıkçı babasına söyledikleri yürek sızlattı: Keşke yanına gelebilsem
Son Dakika Logo
08.12.2020 08:48
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Minik Ecem'in, korona olan sağlıkçı babasına söyledikleri yürek sızlattı: Keşke yanına gelebilsem

Bursa'da koronaya yakalandığı için evinin çatı katında karantinaya alınan sağlıkçı baba ile 5 yaşındaki kızının konuşması, virüsün acımasız yüzünü bir kez daha gözler önüne serdi. Baba ve kızının duygulu diyaloğu sosyal medyada binlerce kişiyi ağlatırken, koronayla savaşan baba, vatandaşlara "evde kalın" çağrısı yaptı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (2)

  • Muratttt Muratttt:
    Siz bide asgari ücretle çalişanın Çocuğun babasına söylediğiyle yürekler nasıl sızlasın görün 0 0 Yanıtla
  • Işbara Işbara:
    Ve hala maskesini takmadan gezenler hakkımıza girenler haram olsun 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement