Minik Ecem'in, korona olan sağlıkçı babasına söyledikleri yürek sızlattı: Keşke yanına gelebilsem
Bursa'da koronaya yakalandığı için evinin çatı katında karantinaya alınan sağlıkçı baba ile 5 yaşındaki kızının konuşması, virüsün acımasız yüzünü bir kez daha gözler önüne serdi. Baba ve kızının duygulu diyaloğu sosyal medyada binlerce kişiyi ağlatırken, koronayla savaşan baba, vatandaşlara "evde kalın" çağrısı yaptı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (2)