Vali Makas, kontrollü normalleşme denetimi yaptı
Vali Makas, kontrollü normalleşme denetimi yaptı Erzincan Valisi Mehmet Makas, kontrollü normalleşme dönemi kapsamında gerçekleştirilen denetimlere katıldı, vatandaşlara bilgilendirmelerde bulundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?