Gaziantepli Gazeteciler Evlerine Kavuşuyor
Gaziantep Gazeteciler Cemiyeti Başkanı İbrahim Ay, TOKİ işbirliğiyle, kentteki gazetecilerin ev sahibi olması için yapılan konutların yüzde 80'i tamamlandığını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?