Ağrı'da korona virüs aşısı yapılmaya başlandı
Ağrı'da korona virüs aşısı yapılmaya başlandı Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumunca analizleri tamamlandıktan sonra "acil kullanım onayı" verilen CoronaVac aşısı, Ağrı'da sağlık çalışanlarına uygulanmaya başlandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?