Üniversite Öğrencileri Günde 50 Bin Balık Aşılıyor
Türkmenistan'dan Türkiye'ye üniversite eğitimi için gelen 6 kişilik öğrenci grubu, tatillerde ve boş zamanlarında alabalık üretme çiftliklerinde balıkları hastalıktan korumak için tek tek aşı yapıp harçlıklarını çıkartıyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?