Depremde Pahalı Çorba Satan İşletme Önünde CHP'li Belediyenin Başlattığı Ücretsiz Çorba İkramı 22 Gündür Sürüyor
Son Dakika Logo
27.02.2023 10:50
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Depremde Pahalı Çorba Satan İşletme Önünde CHP'li Belediyenin Başlattığı Ücretsiz Çorba İkramı 22 Gündür Sürüyor

Adana’da depremin ilk günlerinde bir bardak çorbayı 40 liraya satan işletmeye önce ceza kesen ve daha sonra da önünde yurttaşlara ücretsiz çorba dağıtan CHP’li Ceyhan Belediyesi’nin uygulaması 22 gündür devam ediyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement