Barselona'da Kovid-19'a yakalanan Toprak Razgatlıoğlu: "Kendimi izole ettim, hafif şekilde atlatıyorum"
İspanya'da düzenlenen Dünya Superbike Şampiyonası'nın testlerinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan milli motosikletçi Toprak Razgatlıoğlu, Barselona'da izole durumda bulunduğunu belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?