Cani koca, önce karısını öldürdü, sonra bileklerini kesip hayatına son vermeye çalıştı
Önce karısının boğazını kesip öldürdü, sonra bileklerini kesip intihara kalkıştı Denizli'de ülkeye turist olarak geldikten sonra yerleşen Özbekistan uyruklu çiftin kavgası kanlı bitti. Cinnet getiren koca, kavga ettiği eşinin boğazını kesip öldürdükten sonra bileklerini keserek canına son vermeye çalıştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?