Kılıçdaroğlu'ndan Millet İttifakı'ndaki liderlere teşekkür: Yürüyeceğimiz uzun bir yolumuz var
Son Dakika Logo
07.03.2023 12:25
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kılıçdaroğlu'ndan Millet İttifakı'ndaki liderlere teşekkür: Yürüyeceğimiz uzun bir yolumuz var

6'lı Masa'nın cumhurbaşkanı adayı olarak açıklanan CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Millet İttifakı'nı oluşturan partilerin genel başkanlarına teşekkür mesajı yayımladı. Kılıçdaroğlu mesajında, "Millet İttifakı'nın Sayın Genel Başkanlarına, duydukları güven için teşekkür ederim. Şimdi el ele, omuz omuza yürüyeceğimiz uzun bir yolumuz var." ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (7)

  • Abdullah Bayraktar Abdullah Bayraktar:
    -REİS BUNLARI SİYASET TARİHİNDEN SİLİP KARA LEKE OLARAK KALACAKLAR YAZIN BİR YERE ;) 29 4 Yanıtla
  • Hasan geyik Hasan geyik:
    77.sulale bir araya toplansaniz bu nizamı değiştirmeyecek siniz ölümüne REİSSSSSSSS 25 5 Yanıtla
  • haydar topçu haydar topçu:
    Kısa yoldan dönersiniz 18 4 Yanıtla
  • Yunus Han Yunus Han:
    3evet iki aya balonunuz soner siz cocuk oyunu sandiniz heral sizin birinize zerre guvenilinmez 7 1 Yanıtla
  • Ferdi dayfur Ferdi dayfur:
    Allah vermiş verecegini Benim bişey dememe gerek yok layıgını buldunuz 6 1 Yanıtla
  • Mirac Hakan Mirac Hakan:
    Himm dimek öle hangi yol bu 3 0 Yanıtla
  • TURGAY KAYA TURGAY KAYA:
    uzun bir yol dediği..14 mayısa kadar, sonrası yine reis yine reis. ALLAH cc bu ülkeyi sizin elinize bırakmaz. 0 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement