DEAŞ'ın ABD'yi tehdit ettiği videoda bulunan şüpheli Adana'da yakalandı: Kara bayrağımızı Beyaz Saray'a dikeceğiz
Adana'da terör örgütü DEAŞ'ın Suriye ve Irak'ta faaliyetini yürütüp kaçak yollarla kente gelip gözaltına alınan şüpheliler adliyeye sevk edildi. Şüphelilerden Abdulcabbar el-Şeyh'in, örgütün Amerika Birleşik Devletleri'ni tehdit ettiği, propaganda amacıyla çektiği görüntüde yer aldığı ve "Kara bayrağımızı, Beyaz Saray'a" dikeceğiz şeklinde slogan attığı ileri sürüldü. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?