Başkan Ergün, sel bölgesinde incelemelerde bulundu
Son Dakika Logo
19.06.2023 01:21
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Başkan Ergün, sel bölgesinde incelemelerde bulundu

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün, Akhisar'da etkili olan sağanak yağışın ardından ilçedeki çalışmaları takip etmek için bölgeye gitti. Başkan Ergün, Büyükşehir Belediyesi ve MASKİ Genel Müdürlüğü olarak ilk andan itibaren sahada olduklarını ifade ederek, yaraların sarılması için çalışmaya devam edeceklerini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement