Başkan Ergün, sel bölgesinde incelemelerde bulundu
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün, Akhisar'da etkili olan sağanak yağışın ardından ilçedeki çalışmaları takip etmek için bölgeye gitti. Başkan Ergün, Büyükşehir Belediyesi ve MASKİ Genel Müdürlüğü olarak ilk andan itibaren sahada olduklarını ifade ederek, yaraların sarılması için çalışmaya devam edeceklerini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?