Sultanbeyli'de kontrolden çıkarak refüje çarpan motosikletin sürücüsü yaralandı
Sultanbeyli'de kontrolden çıkarak refüje çarpan motosikletin sürücüsü yaralandı Sultanbeyli'de sürücüsünün kontrolünü kaybettiği motosiklet yol ortasındaki refüje çıktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?