Kasımpaşa-MKE Ankaragücü maçının ardından - Kemal Özdeş/Adnan Erkan
Süper Lig'in 3. haftasında konuk ettiği MKE Ankaragücü'ne 1-0 yenilen Kasımpaşa'da teknik direktör Kemal Özdeş, mücadeleden puansız ayrılmalarına rağmen takımın sergilediği oyunun gelecek için ümit verici olduğunu söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?