Sırbistan'da, 37. Uluslararası Turizm Fuarı Açıldı
Sırbistan'da, 37. Uluslararası Turizm Fuarı açıldı- Sırbistan Başbakanı Vuçiç: "Turizm alanında Sırbistan'ın önünde güzel bir gelecek var. Sadece dünden daha fazla çalışmalıyız" Balkanlar'ın en önemli turizm fuarlarından biri olan Uluslararası Turizm Fuarı, Sırbistan'ın başkenti Belgrad'da açıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?