Bakan Kasapoğlu: "2019 Yılını "Gönüllülük Yılı" İlan Ettik"
Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, "Gençler bizim her şeyimiz, geleceğimiz. Gençlerimizi önemsiyoruz, gençlerimizin düşüncelerini, sorunlarını geleceğe dair projelerini önemsiyoruz. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?